Alle artikelen

Garantie en Service

Heb ik een garantie op mijn bestelde producten?

Welke garantie heb ik op mijn bestelde producten?

Voor alle artikelen die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. Voor sommige producten geldt ook een fabrieksg

Wat betekent de Trusted Shops Kopersbescherming?

Yourdecoration is gecertificeerd met Trusted Shops keurmerk. Je kunt onbezorgd op onze website bestellen. Mocht er onverwacht iets mis gaan tijdens het online shoppen, dan is jouw aankoopbedrag op basis van de kopersbescherming gewaarborgd – onafhank

Wat moet ik doen als ik een klacht heb?

Indien je een klacht hebt over onze producten of onze service, dan kun je contact met ons opnemen via [email protected]. Je krijgt van ons binnen 14 dagen na ontvangst van jouw klacht een inhoudelijke reactie. Wij verzoeken je vriendel

Wat moet ik doen als ik niet tevreden ben met de afhandeling van mijn klacht?

Ben je niet tevreden met de afhandeling van jouw klacht? Dan kun je deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Ook kun jij jouw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europee