Alle artikelen

Bezorgen

Waar blijft mijn pakket? Wat zijn de levertijden?

Wat zijn de verzendkosten?

De verzendkosten voor Nederland bedragen €7,95 per bestelling. Als je meerdere artikelen besteld, dan betaal je maar 1x verzendkosten. Voor andere landen gelden andere tarieven. Verzendkosten per land:Nederland € 7,95Duitsland € 7,95België € 7,95Luxe

Wat is de levertijd van mijn bestelling?

De levertijd staat bij elk artikel vermeld op de productdetail pagina.Voorbeeld:. Het komt voor dat de daadwerkelijke levertijd langer is dan vermeld. Dit komt omdat we afhankelijk zijn van de leverancier en hun leversnelheid. Wij streven ernaar om j

Wie bezorgt mijn bestelling?

Al onze pakketten worden geleverd met de pakketdienst DPD. Het kan zijn dat jouw bestelling over meerdere pakketten wordt verdeeld, omdat het pakket anders niet voldoet aan de afmetingen. Om de kans op een succesvolle aflevering te vergroten, is het

In welke landen kan geleverd worden?

Wij leveren via de site Yourdecoration.nl in Nederland, België, Luxemburg, Duitsland, Frankrijk, Italië, Spanje en Oostenrijk. Woon je in een land, welke hier niet bij staat, neem dan contact op met de klantenservice. Zij kunnen je vertellen of lever

Mijn bestellig is beschadigd, wat te doen?

Het is niet leuk wanneer je een beschadigd artikel hebt ontvangen. Is dit toch gebeurd, neem dan contact met ons op. Zorg ervoor dat je altijd foto's maakt van de beschadigingen en wanneer de doos beschadigd is, deze ook graag fotograferen. De klante

Hoe kan ik mijn bestelling volgen?

Zodra wij jouw bestelling afgerond hebben, krijg je een e-mail met daarin een link naar jouw track & trace. Als je op de link klikt, zie je altijd de laatste informatie over jouw pakket. Onze pakketdienst vermeldt in de track en tracelink de actuele

Waar kan ik een bezorgklacht indienen?

Heb je je zo verheugd op jouw bestelling en dan gaat de bezorging niet zoals verwacht. Dit proberen wij te voorkomen, maar het lukt niet altijd. Heb je een klacht over de bezorgen, meld dit aan ons. Wij nemen alle klachten serieus en zullen de klacht

Mijn bestelling is niet bezorgd, wat te doen?

Wij gaan ervan uit dat al onze pakket goed bezorgd worden, maar toch blijkt dit niet vanzelfsprekend. Indien het pakket niet is ontvangen door jou of je andere familieleden of door de buren, laat het ons weten. Wanneer het pakket niet te achterhalen

Is het veilig om online een betalig te doen?

Your Decoration heeft gekozen voor een samenwerking met Shop Pay (Shopify) en Mollie. Shop Pay en Mollie zijn Payment Service Providers (PSP). Zij regelen voor ons een veilige betaalomgeving! Het is ons streven als onderneming om jou als klant een op

Hoe verpakken wij jouw bestelling

Wij verpakken onze wanddecoraties zoveel mogelijk in kartonnen verpakkingen. Wanneer je de verpakking niet meer nodig hebt, kun je deze bij het oud papier doen of wegbrengen naar een inzamelpunt voor oud papier in de buurt.