FAQ-lijsten
Bestellen
De verzendkosten voor Nederland bedragen €7,95 per bestelling. Als je meerdere artikelen besteld, dan betaal je maar 1x verzendkosten. Voor andere landen gelden andere tarieven. Verzendkosten per land:
Nederland € 7,95
Duitsland € 7,95
België € 7,95
Luxemburg € 10,95
Oostenrijk € 10,95
Spanje € 15,95
Frankrijk € 12,95
Italië € 14,95
Polen € 11,95
Woon je in een land, welke hier niet bij staat, neem dan contact op met de klantenservice. Zij kunnen je vertellen of levering naar dat land mogelijk is en wat de verzendkosten zijn.
Stap 1. Klik op één artikel, vervolgens kom je de productpagina van het gewenste artikel. Hier vindt je nog een uitgebreidere beschrijving en specificatie. Klik vervolgens op de button 'In winkelwagen'. Het artikel komt vervolgens in je winkelwagen terecht.
Stap 2. In je winkelwagen kun je kiezen uit ‘Winkelwagen bekijken’, 'Afrekenen' of 'Terugkeren naar winkel'. Als jouw bestelling compleet is, klik dan op ‘Winkelwagen bekijken’. Je kunt op elk gewenst moment via het winkelwagen symbool rechtsboven jouw winkelwagen bekijken en op ‘Afrekenen’ klikken om af te gaan afrekenen.
Stap 3. Controleer de inhoud van jouw winkelwagen. Check ook de gewenste aantallen. Je kunt hier het aantal nog aanpassen of een artikel verwijderen middels het ‘min en plus’ symbool. Als het klopt, klik je op de button ‘Afrekenen’. Je komt dan op onze afrekenpagina.
Stap 4. Informatie / Contactgegevens: Vul de gevraagde gegevens in. Een account aanmaken is niet verplicht.
Heb je een kortingscode, dan kun je deze rechtsboven invullen en vervolgens op ‘Toepassen’ klikken. Jouw korting wordt dan gelijk verwerkt.
Stap 5. Betaalmethode: Kies de door jouw gewenste betaalmethode.
Indien het factuuradres anders is dan het afleveradres, kun je het factuuradres op deze pagina invullen. Klik dan op het bolletje voor 'Een ander factuuradres gebruiken'.
Stap 6. Onthoud mij: Als je deze aanvinkt, dan hoef je de volgende keer als je weer op onze website bent niet opnieuw jouw gegevens in te vullen. Door op de button 'Bestelling voltooien' te klikken, geef je akkoord op onze Voorwaarden en wordt jouw bestelling in ons systeem opgenomen.
Stap 7. Je wordt doorverwezen naar een beveiligde betaalpagina om jouw bestelling te betalen. Nadat de betaling is voltooid, krijg je altijd een bevestigingsmail. Mocht je deze niet ontvangen, neem dan contact op met de klantenservice.
Zodra je een bestelling geplaatst hebt, gaan wij direct voor jou aan de slag. Het is daarom niet mogelijk om jouw bestelling te wijzigen.
In sommige gevallen is het wijzigen nog wel mogelijk. Stuur ons daarom zo snel mogelijk na jouw bestelling een bericht. Gebruik daarvoor onderstaand contactformulier.
Binnen kantoortijden kun je ook telefonisch of via de chat contact opnemen met onze klantenservice. Zij kunnen dan meteen aangeven of wijzigingen mogelijk zijn.
In sommige gevallen is het mogelijk om een bestelling te annuleren.
Je kunt hiervoor een e-mail sturen naar [email protected].
Tijdens kantoortijden kun je ook via de chat of telefonisch contact opnemen met ons.
Wij helpen jou dan meteen en zullen aangeven of annuleren mogelijk is.
Als je een bestelling hebt gedaan, krijg je van ons een e-mail, nadat de bestelling helemaal afgerond is. Dat is de bevestiging van de bestelling.
In de e-mail staat dat de bestelling gelukt is en wordt een bestelnummer vermeld.
Heb je binnen een uur geen bevestiging ontvangen, neem dan contact op met onze klantenservice.
Wij versturen al onze pakketten via DPD. Als je niet thuis bent, dan proberen we je pakket eerst bij buren af te leveren.
Lukt dat niet, dan bezorgen we jouw pakket bij een Pick-up parcelshop in de buurt. Daar kun je jouw pakket zelf afhalen.
Via Track & Trace kun zien het verloop van de bestelling volgen. Ook wordt in de track en trace het adres van de parcelshop vermeld.
Ja, alle getoonde prijzen op de website zijn inclusief BTW.
Zodra wij jouw bestelling afgerond hebben, krijg je een e-mail met daarin een link naar jouw track & trace. Als je op de link klikt, zie je altijd de laatste informatie over jouw pakket.
Onze pakketdienst vermeldt in de track en tracelink de actuele status van jouw pakket, zo weet je precies waar jouw pakket zich bevindt en wanneer je deze ongeveer kunt verwachten.
Wanneer bezorgen niet gelukt is, wordt dit in de track en tracelink vermeld. Het kan zijn dat de pakketdienst informatie van jou nodig heeft. Dit staat dan in de track en trace.
Onze pakketdienst werkt niet meer met papier, dat ze in de bus achterlaten. Het kan zijn, dat je dit nog gewend was.
Bezorgen
De verzendkosten voor Nederland bedragen €7,95 per bestelling. Als je meerdere artikelen besteld, dan betaal je maar 1x verzendkosten. Voor andere landen gelden andere tarieven. Verzendkosten per land:
Nederland € 7,95
Duitsland € 7,95
België € 7,95
Luxemburg € 10,95
Oostenrijk € 10,95
Spanje € 15,95
Frankrijk € 12,95
Italië € 14,95
Polen € 11,95
Woon je in een land, welke hier niet bij staat, neem dan contact op met de klantenservice. Zij kunnen je vertellen of levering naar dat land mogelijk is en wat de verzendkosten zijn.
De levertijd staat bij elk artikel vermeld op de productdetail pagina.
Voorbeeld:
Het komt voor dat de daadwerkelijke levertijd langer is dan vermeld. Dit komt omdat we afhankelijk zijn van de leverancier en hun leversnelheid. Wij streven ernaar om jou op tijd te informeren.
Als jouw bestelling uit meerdere artikelen bestaat, dan wachten wij met uitleveren, tot het laatste artikel in ons magazijn aanwezig is. Kortom: Als je meerdere artikelen bestelt met een verschillende levertijd, dan dien je uit te gaan van het artikel met de langste levertijd.
Afwijkende levertijden tijdens de feestdagen
Hieronder vind je een overzicht van gewijzigde bestel- en levertijden rondom de feestdagen.
Op deze dagen zullen geen orders verwerkt worden en wordt er door DPD niet geleverd.
- Tweede Paasdag (maandag 1 april)
- Koningsdag (zaterdag 27 april)
- Hemelvaartsdag (donderdag 9 mei)
- Tweede Pinksterdag (maandag 20 mei)
- Eerste Kerstdag (woensdag 25 december
- Tweede Kerstdag (donderdag 26 december)
- Nieuwjaarsdag (woensdag 1 januari 2025)
Al onze pakketten worden geleverd met de pakketdienst DPD.
Het kan zijn dat jouw bestelling over meerdere pakketten wordt verdeeld, omdat het pakket anders niet voldoet aan de afmetingen.
Om de kans op een succesvolle aflevering te vergroten, is het handig om een afleveradres op te geven waar jij of iemand anders aanwezig is, bijvoorbeeld jouw werk. Via jouw email-adres sturen wij je een track & trace code, zodat jij jouw pakket kunt volgen.
Mocht je onverhoopt niet aanwezig zijn om je pakket in ontvangst te nemen, dan wordt je pakket bij de buren achtergelaten of bij een parcelshop van DPD. Dit wordt vermeld in de track&trace link.
Indien DPD meer informatie van jou nodig heeft, dan kun je dat doorgeven via de track&trace link, die je gekregen hebt.
Voor elk pakket krijg je een andere track&trace link. Deze worden in verschillende e-mails verzonden.
Wij leveren via de site Yourdecoration.nl in Nederland, België, Luxemburg, Duitsland, Frankrijk, Italië, Spanje en Oostenrijk.
Woon je in een land, welke hier niet bij staat, neem dan contact op met de klantenservice. Zij kunnen je vertellen of levering naar dat land mogelijk is en wat de verzendkosten zijn.
Het is niet leuk wanneer je een beschadigd artikel hebt ontvangen. Is dit toch gebeurd, neem dan contact met ons op.
Zorg ervoor dat je altijd foto's maakt van de beschadigingen en wanneer de doos beschadigd is, deze ook graag fotograferen. De klantenservice heeft altijd foto's nodig om jou verder te kunnen helpen.
De foto's met aanvullende informatie kun je via onderstaande formulier aan ons doorgeven.
Zodra wij jouw bestelling afgerond hebben, krijg je een e-mail met daarin een link naar jouw track & trace. Als je op de link klikt, zie je altijd de laatste informatie over jouw pakket.
Onze pakketdienst vermeldt in de track en tracelink de actuele status van jouw pakket, zo weet je precies waar jouw pakket zich bevindt en wanneer je deze ongeveer kunt verwachten.
Wanneer bezorgen niet gelukt is, wordt dit in de track en tracelink vermeld. Het kan zijn dat de pakketdienst informatie van jou nodig heeft. Dit staat dan in de track en trace.
Onze pakketdienst werkt niet meer met papier, dat ze in de bus achterlaten. Het kan zijn, dat je dit nog gewend was.
Heb je je zo verheugd op jouw bestelling en dan gaat de bezorging niet zoals verwacht. Dit proberen wij te voorkomen, maar het lukt niet altijd. Heb je een klacht over de bezorgen, meld dit aan ons.
Wij nemen alle klachten serieus en zullen de klachten terugkoppelen naar de pakketdienst DPD. Daarnaast zullen zij met jou kijken naar een goede oplossing.
Wij gaan ervan uit dat al onze pakket goed bezorgd worden, maar toch blijkt dit niet vanzelfsprekend.
Indien het pakket niet is ontvangen door jou of je andere familieleden of door de buren, laat het ons weten.
Wanneer het pakket niet te achterhalen is, kan een onderzoek opgestart worden bij onze pakketdienst. Daarvoor kan het zijn dat je een verklaring toegestuurd krijgt om in te vullen. Met deze verklaring verklaar je dan dat je het pakket niet hebt ontvangen.
Your Decoration heeft gekozen voor een samenwerking met Shop Pay (Shopify) en Mollie. Shop Pay en Mollie zijn Payment Service Providers (PSP). Zij regelen voor ons een veilige betaalomgeving! Het is ons streven als onderneming om jou als klant een optimale betaalervaring te geven. Daarom vinden wij het belangrijk om een compleet aanbod nationale en internationale betaalmethoden te accepteren. Zodat jij kunt bepalen hoe je wilt gaan betalen!
Wij verpakken onze wanddecoraties zoveel mogelijk in kartonnen verpakkingen. Wanneer je de verpakking niet meer nodig hebt, kun je deze bij het oud papier doen of wegbrengen naar een inzamelpunt voor oud papier in de buurt.
Retourneren
Hoe stuur ik een artikel terug?
Voordat je de producten naar ons terug stuurt, verzoeken wij je het contactformulier in te vullen onder vermelding van jouw ordernummer en reden van retourneren of neem telefonisch of per chat contact met ons op.
Let op; op maat gemaakte fotolijsten en passepartouts kunnen niet retour gestuurd worden.
- Binnen 14 dagen na je aankoop kun de producten terug sturen.
- Je krijgt het volledige aankoopbedrag terug.
- De retourkosten (verzendkosten) zijn voor eigen rekening.
- Retouradres: Your Decoration BV, Einsteinstraat 25, 6902PB, Zevenaar
Retourneren van je producten
Jij hebt het recht om binnen een termijn van 14 dagen zonder opgave van redenen de overeenkomst te herroepen. De herroepingstermijn verstrijkt 14 dagen na de dag waarop jij of een door jou aangewezen derde, die niet de vervoerder is, het goed fysiek in bezit krijgt. Om het herroepingsrecht uit te oefenen, moet je ons via een ondubbelzinnige verklaring (bijvoorbeeld schriftelijk, per post of e-mail) op de hoogte stellen de overeenkomst te herroepen. Je kunt hiervoor gebruik maken van het modelformulier voor herroeping (download modelformulier) of ons contactformulier, maar bent hiertoe niet verplicht. Om de herroepingstermijn na te leven volstaat het om je mededeling betreffende jouw uitoefening van het herroepingsrecht te verzenden voordat de herroepingstermijn is verstreken.
Jij bent alleen aansprakelijk voor de waardevermindering van de goederen die het gevolg is van het gebruik van de goederen, dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van de goederen vast te stellen.
Uitgesloten van het herroepingsrecht zijn producten die zijn vervaardigd conform instructie van de consument (denk hierbij aan fotolijsten op maat).
Gevolgen van de herroeping
Als je de overeenkomst herroept, ontvang je alle betalingen die je tot op dat moment hebt gedaan, inclusief leveringskosten (met uitzondering van eventuele extra kosten ten gevolge van jouw keuze voor een andere wijze van levering dan de door ons geboden goedkoopste standaard levering) onverwijld en in ieder geval niet later dan 14 dagen nadat wij op de hoogte zijn gesteld van jouw beslissing de overeenkomst te herroepen, van ons terug. Indien je slechts een deel van jouw bestelling retour stuurt, dan worden de kosten voor levering niet teruggestort. Wij betalen je terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee je de oorspronkelijke transactie hebt verricht, tenzij je uitdrukkelijk anderszins hebt ingestemd; in ieder geval worden jou voor zulke terugbetaling geen kosten in rekening worden gebracht. Wij mogen wachten met terugbetaling tot wij de goederen hebben terug ontvangen, of je hebt aangetoond dat je de goederen hebt teruggezonden, al naar gelang welk tijdstip eerst valt. Je dient de goederen onverwijld, doch in ieder geval niet later dan 14 dagen na de dag waarop je het besluit de overeenkomst te herroepen aan ons hebt medegedeeld, aan ons terug te zenden of te overhandigen. Je bent op tijd als je de goederen terugstuurt voordat de termijn van 14 dagen is verstreken.
Het is helaas niet mogelijk om je op maat gemaakte fotolijsten, passepartouts of een inlijsting retour te sturen.
Je kunt je bestelling binnen 14 dagen na ontvangst van de goederen retour sturen. De retourkosten (de kosten van de retourzending) zijn voor eigen rekening. Wanneer je de hele bestelling aan ons terugstuurt, krijg je wel de verzendkosten van de bestelling teruggestort.
Let op; heb je fotolijst op maat besteld, dan is het niet mogelijk om deze retour te sturen.
Zodra jij jouw pakket hebt ingeleverd bij een postbedrijf, krijg je een track & trace code. Daarmee kun je jouw pakket online volgen. Zodra het pakket bij ons binnen is, zullen we deze verwerken.
Wanneer de retourzending verwerkt is, ontvang je een e-mail van ons ter bevestiging. Het aankoopbedrag van jouw retour zal dan binnen ca. 3 werkdagen teruggestort worden.
Heb je na 14 dagen nog geen mail van ons ontvangen? Neem dan contact met ons op.
Zodra jij jouw pakket hebt ingeleverd bij een postbedrijf, krijg je een track & trace code. Daarmee kun je jouw pakket online volgen. Zodra het pakket bij ons binnen is, zullen we deze verwerken.
Wanneer de retourzending verwerkt is, ontvang je een e-mail van ons ter bevestiging. Het aankoopbedrag van jouw retour zal dan binnen ca. 3 werkdagen teruggestort worden.
Heb je na 14 dagen nog geen mail van ons ontvangen? Neem dan contact met ons op.
Betalen
Yourdecoration.nl heeft gekozen voor een samenwerking met Shop Pay (Shopify). Shop Pay is een Payment Service Providers (PSP). Zij regelen voor ons een veilige betaalomgeving! Het is ons streven als onderneming om jou als klant een optimale betaalervaring te geven. Daarom vinden wij het belangrijk om een compleet aanbod nationale en internationale betaalmethoden te accepteren.
Wij bieden o.a. de volgende betalingsmogelijkheden aan:
Ideal:
Via uw eigen bank, mits deze hieronder staat weergegeven.
- ABN AMRO
- ASN Bank
- Bunq
- Handelsbanken
- ING
- Knab
- Rabobank
- RegioBank
- Revolut
- SNS bank (Volksbank)
- Triodos Bank
- Van Lanschot Bankiers
Bancontact:
Via uw eigen bank, mits deze hieronder staat weergegeven.
- ABK Bank
- Argenta
- AXA Bank
- Bank J. Van Breda
- Belfius
- Beobank
- BNP Paribas Fortis
- Bpost bank
- CBC Banque
- CPH Banque
- Crelan
- Deutsche Bank
- Fintro
- Hello Bank
- ING België
- KBC Bank
- Keytrade Bank
- Nagelmackers
- VDK Spaarbank
Creditcard:
- American Express
- Maestro
- Mastercard
- Visa
Paypal (Mollie):
Als je beschikt over een Paypal account dan kun je hiermee betalen.
Klarna (betaal later):
Met ‘Betaal later’ betaal je je bestelling achteraf zodra je deze hebt ontvangen en besloten hebt deze te houden. Zo betaal je nooit voor wat je terugstuurt. Je vult je naam, adres, woonplaats, e-mailadres en andere gegevens in die je altijd bij de hand hebt en je betaalt wanneer het jou goed uitkomt tijdens de betaaltermijn van 30 dagen. Achteraf betalen met Klarna is veilig en eenvoudig!
De betaalwijze Klarna is ook uitermate geschikt voor onze businessklanten.
Productinformatie
Niet alle fotolijsten dienen op dezelfde wijze open gemaakt te worden. Openingswijze van een fotolijst kan variëren van open klikken tot open schroeven. Kom je niet helemaal uit hoe je een fotolijst moet openen, bekijk dan hieronder een instructie video per lijsttype.
- Kunststof Fotolijst open klikken (youtube)
- Aluminium Fotolijst met schroeven openmaken (youtube)
- Aluminium Fotolijst met buigveren openmaken (youtube)
- Fotolijst met draaiveren openmaken (youtube)
Beschermfolie kunststof glas
Alle fotolijsten zijn voorzien van een anti reflex kunststof glasplaat. De glasplaat is aan twee zijden voorzien van een kras- en transport beschermingsfolie, die je van de lijst dient te verwijderen. Vergeet daarom niet de beschermfolie aan beide kanten van de kunststof glasplaat af te halen.
- Beschermfolie van de kunststof plaat verwijderen (youtube).
Ben je benieuwd hoe jouw lijst gemaakt wordt? Neem dan nu een kijkje achter de scherm in onze fabriek. Klik op een van onderstaande youtube filmpjes.
- Bekijk hoe een Kunststof fotolijst gemaakt wordt
- Bekijk hoe een Aluminium fotolijst gemaakt wordt
- Bekijk hoe een MDF fotolijst gemaakt wordt
- Bekijk hoe een Houten fotolijst gemaakt wordt
De maten die wij vermelden op onze site zijn de binnenmaten van de fotolijsten. Om tot deze maat te komen, meet je de maat van het in te lijsten werk. Deze maat is bepalend voor de grootte van jouw fotolijst.
Bijvoorbeeld: voor een afbeelding van 30 x 40 cm bestel je een lijst van 30 x 40 cm.
Houd er rekening mee dat er altijd ca. 5mm van de lijst over je foto heen valt.
Wanneer je gebruik maakt van een passe-partout, dan moet de binnenmaat van de passe-partout gelijk zijn aan het kunstwerk en is de fotolijst groter.
Al onze fotolijsten met antireflex kunststof glas zijn geschikt voor Diamond Paintings, behalve de lijst types Evry en Bordeaux. Ook alle fotolijsten met echt glas zijn niet geschikt voor het inlijsten van Diamond Paintings.
De hoogte van het profiel van deze lijsten is niet hoog genoeg om, naast het glas en de achterwand ook nog een Diamond Painting te plaatsen. Let op: Alle lijsten hebben een anti-reflex kunststof glas, waardoor de Painting van dichtbij een beetje wazig kan zijn.
Bekijk hier een overzicht van alle lijsten die geschikt zijn voor Diamond Paintings.
Wil je graag fotobehang bestellen of heb je deze al aangeschaft, maar heb je twijfels hoe je deze het beste kunt plakken? Hieronder geven we je graag een handleiding en tips hoe je het makkelijkst behang kunt aanbrengen.
Er zijn verschillende soorten behang. Voordat je begint controleer eerst welke soort behang je hebt; vliesbehang of papierbehang.
Vliesbehang plakken
Met vliesbehang is het behangen heel eenvoudig en een behangtafel is uit den boze.
Een van de voordelen is dat je het behanglijm niet eerst op vliesbehang hoeft te smeren voordat je deze op de muur aanbrengt.
> Bekijk hier handleiding vliesbehang plakken
Behangen met papierbehang is niet moeilijk. Het is wel echter belangrijk dat je op een aantal dingen let. Hieronder een aantal stappen en tips om het behang goed aan te behangen.
> Bekijk hier handleiding papierbehang plakken
Acties en Kortingscodes
Heb je een kortingscode? Deze kun je invullen tijdens het bestellen in stap 'Informatie' in het veld 'Cadeaubon of kortingscode' (hieronder in het rood aangegeven). Dit veld bevindt zicht rechts in je scherm, boven de kassabon. Klik vervolgens op ‘Toepassen’. Jouw korting wordt dan gelijk verwerkt.
Het is niet mogelijk om meerdere kortingscodes en/of acties met elkaar te combineren. Kortingscodes kunnen niet bij elkaar opgeteld worden, per bestelling kan er dus slechts één korting van toepassing zijn.
De waarde van de korting kan ook nooit leiden tot enige uitkering in de vorm van contante betaling. Indien je bestelling geannuleerd wordt, wordt het bedrag van de korting niet terugbetaald.
Garantie en Service
Voor alle artikelen die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. Voor sommige producten geldt ook een fabrieksgarantie. Deze garantie doet niets af aan de wettelijke garantie.
Yourdecoration is gecertificeerd met Trusted Shops keurmerk. Je kunt onbezorgd op onze website bestellen. Mocht er onverwacht iets mis gaan tijdens het online shoppen, dan is jouw aankoopbedrag op basis van de kopersbescherming gewaarborgd – onafhankelijk van de door jouw gebruikte betaalmethode. Als je kiest voor de gratis kopersbescherming, dan ben je automatisch en gratis verzekerd wanneer je aankopen doet bij webshops met een geldig Trusted Shops keurmerk.
Welke zekerheid biedt de kopersbescherming?
- Bij het niet ontvangen van jouw bestelling
- Bij verlies van betaling, bijvoorbeeld bij herroeping, retourzending en transportverlies, ongeacht de gekozen betaalmethode
- Webshop is failliet
- Kosteloos tot € 2500,- en automatisch bij elke aankoop
- Bij elke webshop met een geldig Trusted Shops keurmerk
Indien je een klacht hebt over onze producten of onze service, dan kun je contact met ons opnemen via [email protected]. Je krijgt van ons binnen 14 dagen na ontvangst van jouw klacht een inhoudelijke reactie. Wij verzoeken je vriendelijk om jouw klacht duidelijk te omschrijven en eventueel aan te vullen met foto's.
Indien u niet tevreden bent met de afhandeling van uw klacht dan kunt u deze ook voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel (www.sgc.nl) of aan deze Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (https://ec.europa.eu/consumers/odr/)
Ben je niet tevreden met de afhandeling van jouw klacht? Dan kun je deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Ook kun jij jouw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/).
Voorwaarden
De Algemene Voorwaarden van de Nederlandse Thuiswinkel Organisatie zijn tot stand gekomen in overleg met de Consumentenbond in het kader van de Coördinatiegroep Zelfreguleringsoverleg (CZ) van de Sociaal-Economische Raad en treden in werking per 1 juni 2014. Deze Algemene Voorwaarden zullen worden gebruikt door alle leden van de Nederlandse Thuiswinkel Organisatie met uitzondering van financiële diensten als bedoeld in de Wet Financieel Toezicht en voor zover deze diensten onder toezicht staan van de Autoriteit Financiële Markten. Bekijk hier de algemene voorwaarden.
Heb je nog geen antwoord gevonden op jouw vraag of het is nog niet helemaal duidelijk, neem dan contact met ons op.
De getoonde reviews op onze website worden verzameld via Trusted Shops. Alleen klanten die een aankoop hebben gedaan kunnen een review plaatsen. Kijk op Trusted Shops pagina voor meer informatie over het reviewbeleid.
Over ons
Your Decoration BV is een jonge onderneming. De onderneming is in 2019 opgericht en de afgelopen jaren uitgegroeid tot een van de grootste aanbieders van wanddecoratie producten. Op onze website vind je een ruime keuze aan o.a. fotolijsten, fotobehang, posters, schilderijen, kunst reproducties, posterstrips en passe partouts. Er zijn motieven voor elke ruimte in je huis!
Klanttevredenheid staat bij ons hoog in het vaandel. Het is immers zo dat jij de mooiste familiefoto of foto van jouw huisdier in een mooie fotolijst op de muur wilt ophangen. Of je geeft de slaapkamer of de woonkamer een persoonlijke sfeer met een stijlvol fotobehang.
Wij doen er ook alles aan om de kwaliteit te leveren en de juist service aan onze klanten te bieden. Onze klanten geven ons een beoordelingsscore: Goed. Lees hier alle beoordelingen.
Lid van Thuiswinkel Waarborg
Wij zijn gecertificeerd door de Stichting Certificering Thuiswinkel Waarborg. De Thuiswinkel Waarborg is hét Nederlandse keurmerk voor bedrijven die producten en/of diensten verkopen via internet, catalogi, post en andere verkoopkanalen op afstand. Als je iets koopt bij een lid van Thuiswinkel.org betekent dit dat je veilig en betrouwbaar aankopen kunt doen.
Bekijk hier de certificaat
Trusted Shops Keurmerk
Wij zijn ook enorm trots op onze Trust Shops Keurmerk. Trusted Shops heeft onze webwinkel gecertificeerd en biedt jou de mogelijkheid aan om je aankoop te verzekeren. Direct na het plaatsen van je bestelling kun je met slechts één klik je aankoop gratis laten verzekeren via Trusted Shops tot € 2.500, ongeacht de gekozen betaalmethode. Mocht er onverhoopt iets mis gaan, dan staat Trusted Shops voor je klaar. Toekomstige aankopen bij door gecertificeerde Trusted Shops webwinkels zullen ook automatisch worden verzekerd. De verzekeringsperiode bedraagt 30 dagen per aankoop. De garantie- en deelnamevoorwaarden zijn van toepassing.
Contactgegevens
Heb je een vraag? Neem dan contact met ons op. Wij staan je graag te woord!
Tip: Bekijk ook onze veelgestelde vragen pagina, wellicht staat het antwoord op je vraag hier tussen!
Your Decoration BV
Weegbree 9
7443 HA Nijverdal (LET OP: Dit is niet het retour adres voor pakketten)
Tel: 085 208 2512
Maandag t/m vrijdag - 09.00 -17.00 uur
BTW-nummer: NL859618754B01
KvK-nummer: 73660728
Volg ons ook op Facebook | Instagram | Pinterest
Heb je een inhoudelijke vragen over onze producten?
Stuur ons een email: [email protected]
Bel ons: 085 208 2512
Maandag - Vrijdag 09.00-17.00 uur
Zaterdag & Zondag Gesloten
Retourneren
Wil je een product retourneren? Bekijk hier hoe je een product kunt retourneren.
Contact
Heb je een vraag? Neem dan contact met ons op. Wij staan je graag te woord!
Tip: Bekijk ook onze veelgestelde vragen pagina, wellicht staat het antwoord op je vraag hier tussen!
Adresgegegens:
Your Decoration BV
Einsteinstraat 25
6902 PB Zevenaar
Volg ons ook op Facebook | Instagram | Pinterest
BTW-nummer: NL859618754B01 | KvK-nummer: 73660728
Heb je een inhoudelijke vragen over onze producten?
Stuur ons een email: [email protected]
Bel ons: 0032 78 48 59 83
Maandag - Vrijdag 09.00-17.00 uur
Zaterdag & Zondag Gesloten
Wil je een product retourneren?
Bekijk hier hoe je een product kunt retourneren.
Krijg ondersteuning
- Neem contact opNeem gerust contact met ons op. Vul het contactformulier in wij nemen contact met je op.
- Chat met onsChat direct met een van onze medewerkers
- Bel onsNeem telefonisch contact ons op
- Tefoonnummer: +31 85 208 2512